مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 56
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 101
باردید دیروز : 195
بازدید هفته : 296
بازدید ماه : 1092
بازدید سال : 5995
بازدید کلی : 14495

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : پنج شنبه 11 اسفند 1401
نظرات

10 مدل لپ تاپ با کیفیت بالا (+عکس)

laptopصفحهنمایش این لپتاپ HD است و پردازنده آن Dual Core لبتاپ استوک Intel Pentium است. این لپتاپ قابلیت جدا شدن صفحهنمایش و کیبورد و تبدیلشدن به یک تبلت را دارد. این قابلیت جدا شدن با لولا مغناطیسی فراهمشده است. این لپتاپ با ویندوز ۱۰ به سورت پیشفرض و پردازنده Intel گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که نیاز به جابجایی لپتاپ دارند. لپتاپ Toshiba Satellite Click 10 LX0W با عمر باتری ۱۴ ساعت تقریباً یک روز کاری کامل را روشن میماند. این لپتاپ قابلیت به اشتراکگذاری صفحهنمایش میان سایر لپتاپها و تبلت را دارد. این لپتاپ با داشتن صفحهنمایش HD برای نمایش فیلم و بازیهای کامپیوتری بسیار مناسب است. صفحهنمایش لپتاپ Asus X553SA،۱۵٫۶ اینچ است. قابلیت Instant On قابلیتی است که لپتاپ از حالت Sleep در عرض ۲ ثانیه به حالت قبلی که کاربر با آن کار میکرده است؛ درمیآید. این قابلیت برای دانش آموزان و دانش جویان بسیار کاربردی است. ویندوز پیشفرض لپتاپ هم ویندوز ۸٫۱ است. بسیار پرنور و بسیار نازک. ASUS Vivobook E200HA عمر باتری بسیار خوبی دارد و همچنین برای کار کردن با نرمافزارهای office مانند word؛excel و … بسیار مناسب است. باتری این دستگاه قابلیت نمایش فیلم تا ۱۳ ساعت بدون نیاز به شارژ را دارد. پردازنده این دستگاه Atom Quad-Core و حافظه آن نیز ۳۲GB است که فضای کافی و مناسبی برای فیلمها عکسها و فایلهای معمولی دارد. این لپتاپ با ویندوز ۱۰ و اندازه مناسب و نازک گزینه مناسبی است. حافظه این لپتاپ ۱TB است که فضای کاملاً مناسبی برای ذخیره اطلاعات است. از این لپتاپ دو مدل dual-core و quad-core وجود دارد. اگر بودجه محدودی دارید و با این بودجه محدود دنبال بهترین گزینه هستید لپتاپهای Asus X553SA و Dell Inspiron 15.6-3552 گزینههای بسیار مناسبی هستند. اگر به دنبال Chromebook با عمر باتری زیاد و کیفیت خوب هستید Lenovo ThinkPad 11e گزینه بسیار مناسبی است.

پنج نکته که می‌تواند تغییر راه شما لپ تاپ

laptopبرای هر نوع استفاده با هر نوع بودجهای، تعداد زیادی برند لپ تاپ در بازار جهانی موجود میباشد که هر کدام از آنها، دارای طراحیها و ویژگی های خاص خود هستند. به همین دلیل، ممکن است که کاربران در انتخاب لپ تاپ، کمی سردرگم شوند. هر کمپانی برای تبدیل شدن به بهترین برند، زمان و هزینه زیادی را برای کسب محبوبیت صرف میکند. اکثر کاربران، میخواهند لپ تاپی را انتخاب کنند که هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد و هم خدمات مناسبی به آنها ارائه دهد. بنابراین، رقابت زیادی بین کمپانی های تولید کننده لپ تاپ وجود دارد که تمام آن، به نفع مصرف کننده میباشد. برند های لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو، ایسر، اپل، ،اچ اپی، مایکروسافت، ام اس آی، آی لاف و شیائومی، جزء ۱۰ برند لپ تاپ برتر بازار دنیا میباشند. هر کدام از این برندها، قابلیتها و خدمات متفاوتی را عرضه کرده و گروههای خاصی از خریداران را هدف قرار میدهند. برای مثال، افرادی که به طور حرفهای با لپ تاپ کار میکنند و بودجه کافی در اختیار دارند، به سراغ مایکروسافت سرفیس و مک بوک پرو میروند. اما لب تاب لنوو به خاطر قیمت مناسبترش، خریداران بیشتری را به سمت خود جذب کرده است. لب تاب شیائومی هم با کاهش قیمت محصولات خود، جا پای خود را در بازار لپ تاپ محکم کرده است. از شرکتهای مطرح تولیدکننده لپ تاپ میتوان به اپل، دل، ایسوس، ایسر، اچ پی، لنوو و … اشاره کرد که تقریبا همگی آنها، محصولات زیادی در بازار ایران دارند. تهیه لیست قیمت و ارائه قیمت روز لپ تاپ های مختلف و همچنین بررسی تخصصی محصولات، یکی از مهمترین کارهای فروشندگان میباشد. ما در فروشگاه به روز استوک، قیمت لپ تاپ های موجود در بازار را بررسی و لیست کاملی از آنها را برای شما تهیه کردهایم.

با این نکات ساده، لپ تاپ خود را متحول کنید

به عنوان مثال؛ اگر در واحد تعمیرات لپ تاپ مشغول به فعالیت هستید، قطعا خرید لپ تاپهای گرید D برای شما مناسب است؛ زیرا این مدل لپ تاپ معمولا برای استفاده از قطعات به فروش میرسد و کاربردی ندارد. اگر به دنبال لپ تاپ استوک با کیفیت هستید، خرید لپ تاپهای گرید A بهترین گزینه برای شما میباشد. اگر به دنبال لپ تاپ مقرون به صرفه هستید و قیمت آن برای شما در اولویت است و همچنین نسبت به خط و خشهای لپ تاپ بی تفاوت هستید، میتوانید لپ تاپ استوک از گریدهای B و C انتخاب کنید. در این نوشتار سعی داریم علاوه بر معرفی گریدهای لپ تاپ استوک، به بررسی نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ استوک بپردازیم؛ بنابراین مهمترین نکات قابل توجه در هنگام خرید لپ تاپ استوک به شرح زیر است. 1. اولین نکته در هنگام خرید لپ تاپ استوک، توجه به لولههای باز و بسته کننده است.

laptopدر یک لپ تاپ استاندارد همه اجزا و ورودی ها و خروجی هایی که در یک رایانه رومیزی دیده می شوند با هم ترکیب شده و یک واحد را به وجود می آورند. این اجزا عبارتند از: نمایشگر رایانه، بلندگوی رایانه، صفحه کلید، دیسک گردان نوری، الخ لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ وب بین و میکروفون را نیز درون خود دارند. بعضی از لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ دارای صفحه لمسی هستند. لپ تاپ ها معمولاً شارژر دارند. ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ ها با توجه به مدل، ساخت و قیمت متفاوت است. قبل از توسعه رایانه نوت بوک و لپ تاپ، عقاید مشابه ارائه شد مانند: الن کی که Xerox pare را در اوایل ۱۹۷۰ راه اندازی کرد. نخستین رایانه پرتابل در ۱۹۸۱ معرفی شد و در آن از سیستم عامل CP/M استفاده شد. اگر چه این رایانه خیلی سنگین و بزرگ بود و مانیتور کوچک CRT داشت اثر زیادی در تجارت داشته است.

laptopکاربران ترجیح میدهند با توجه به بودجه خود، روی به اسمبل یک کامپیوتر قدرتمند برای انجام بازی ها بیاورند. تنوع قطعات این سیستمها و راندمان متفاوت آنها در مقایسه با لپ تاپ گیمینگ می تواند شما را یاری کند تا انتخابی متناسب با نیاز خود انجام دهید. اگر به دنبال یک تجربه لذت بخش در اجرای بازی ها هستید، یک کامپیوتر رومیزی میان رده نیز میتواند به شما برای رسیدن به این هدف کمک کند. یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است در ذهن کاربران تداعی شود این است که آیا ویندوز لپ تاپ و کامپیوتر با هم تفاوت دارند؟ فرق بین ویندوز لپ تاپ و خرید لپ تاپ استوک کامپیوتر در چیست؟ برای نصب ویندوز لپ تاپ و کامپیوتر چگونه باید عمل کرد؟ در واقع برای مقایسه سیستم های رومیزی و لپتاپها، کاربران حساسیت بالایی به خرج می دهند. یکی دیگر از موارد مقایسه ای برای خرید لپ تاپ و کامپیوتر، بررسی ویندوز آنها به شمار میرود.

  • با وزن ۲.۲ کیلوگرم
  • بدنه قوی با ضخامت کم
  • دارای خنک کننده قدرتمند
  • میزان و نوع حافظه رم: ۱۶ گیگابایت RAM DDR4
  • دقت به داشتن گارانتی
  • اینترنت و شبکه

laptopبرای مطالعه بیشتر به مقاله ما با موضوع مصرف برق کمتر مینیکامپیوترها نسبت به کامپیوترهای رومیزی مراجعه نمایید. مینیکامپیوترها آنقدر کوچک هستند که شما میتوانید آنها را پشت مانیتور یا روی دیوار نیز نصب کنید. به همین دلیل در هر محیطی و هرجایی میتوانید از آنها استفاده کنید. مینیکامپیوترها ویژگیهای یکسانی با کامپیوترهای رومیزی دارند. بنابراین نیاز به استفاده از یک سیستمعامل خاص برای آنها ندارید. شما میتوانید سیستمعاملهای مختلف و رایج لپتاپها و کامپیوترهای رومیزی را روی آنها نصب کنید. مینیکامپیوترها حافظه کافی برای نصب برنامههای مختلف را دارند. از آنجایی که این کامپیوترها امکان شخصیسازی کانفیگهای سختافزاری را به شما میدهند، میتوانید متناسب با برنامههایی که قرار است روی آنها نصب کنید، مقدار حافظه و قدرت پردازنده را انتخاب کنید. اگر مینیکامپیوتر شما قدیمی شده نیازی به خرید یک کامپیوتر جدید ندارید. شما میتوانید با تغییر حافظه رم، پردازنده یا کارتهای گرافیک آنها را ارتقا دهید و برنامههای جدیدتر را بر روی آنها نصب کنید. مینیکامپیوترها باتری ندارند. بنابراین لازم است همواره به یک پریز برق متصل باشند.

 

اما امروزه اکثر کاربران شبکه از پایانه های هوشمند سود می جویند . پایانه های هوشمند کامپیوترهایی از نوع PC هستند که خود نیز دارای قابلیت پردازش و نگهداری اطلاعات به صورت محلی هستند . کامپیوتر ها را به صورت سوپر کامپیوتر ، کامپیوترهای بزرگ ، سوپر مینی کامپیوتر ، مینی کامپیوترها، ایستگاههای کاری و ریز کامپیوترها رده بندی میکنند. سوپر کامپیوتر عبارتست از یک کامپیوتر بزرگ فوق العاده سریع و گران قیمت که برای انجام محاسبات پیچیده و پیشرفته مورد استفاده قرار میگیرد. به عنوان مثال این نوع کامپیوتر میتواند تعداد محاسبات بی شماری را برای رسم و حرکت دادن یک سفینه فضایی در یک تصویر متحرک انجام دهد. مورد استفاده قرار میگیرد . اغلب مردم زمانیکه با واژه " تکنولوژی " برخورد می نمایند ، بی اختیار "کامپیوتر" برای آنها تداعی می گردد. امروزه کامپیوتر در موارد متعددی بخدمت گرفته می شود. برخی از تجهیزات موجود در منازل ، دارای نوع خاصی از " ریزپردازنده" می باشند.

  • کیفیت تصویر خوب
  • ورودی هدفون و میکروفون داخلی
  • با قابلیت های جدید ویندوز 11 آشنا شوید
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد

لپ تاپ به رایانه­ های شخصی کوچک، سبک و قابل حمل گفته می­شود که در مقابل رایانه­ های رومیزی قرار گرفته است. وزن لپ تاپ­ها معمولا بین 1 تا 7 کیلو می­باشد و قادر خواهد بود به وسیله یک باتری به کار خود ادامه دهد. لپ تاپ­ها به­طور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی استفاده شده، با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آن کاسته شده است. انواع لپ تاپ چیست؟ پیش از هرچیز باید توجه کنید که نت بوک با نوت بوک متفاوت است. اولترابوک در سال 2011 توسط شرکت آمریکایی اینتل، به بازار جهانی معرفی شد. اولترابوک­ها گونه­ای از لپ تاپ­ها هستند که بین ویژگی­های ظاهری تبلت و لپ تاپ قرار گرفته­اند. از ویژگی­های ظاهری آن می­توان به ضخامت زیر 20 میلی­متر، سبک بودن، قدرت و پردازنده قابل قبول اشاره نمود. لپ تاپ هیبریدی ؟ در واقع لپ تاپ لمسی هیبریدی را می­توان فرزند تبلت و لپ تاپ در نظر گرفت.



تعداد بازدید از این مطلب: 450
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود